توزیع ۵ هزار پرس غذای نذری در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) 
توزیع ۵ هزار پرس غذای نذری در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) 

توزیع ۵ هزار پرس غذای نذری در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: هم زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تعداد ۵ هزار پرس غذای نذری بسته بندی شده در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.
شناسه خبر : 1016453 تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۴۲

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تعداد ۵ هزار پرس غذای نذری بسته بندی شده در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این اقدام در راستای طرح اطعام فاطمی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان در ۲۵ روستای جنوب کرمان اجرا شد.




وی بیان کرد: به منظور اجرای این طرح از ظرفیت بچه های مسجدی گروه شهید باکری رودبار جنوب و چندین گروه های جهادی در جنوب کرمان استفاده شد.

 



حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: علاوه بر این نیز با همکاری و مشارکت طلاب حوزه علمیه در چندین روستا مراسم عزاداری همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی در حال برگزاری است.




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های دهه دوم فاطمیه برپایی ایستگاه صلواتی است که در این ایستگاه ماسک رایگان توزیع می شود و همچنین به کمک بچه های مسجدی کانون، پشت نویسی ماشین ها با محوریت مطالبی مرتبط با فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) انجام می شود.




وی با بیان این مطلب که ایستگاه صوتی نیز راه اندازی شده است، اظهار کرد: در این ایستگاه کلیپ های مداحی پخش می شود.



حجت الاسلام خاوری در خاتمه عنوان کرد: هدف اجرای ویژه برنامه های دهه دوم فاطمیه آشنایی بیشتر با شخصیت حضرت زهرا (س) و ترویج سبک زندگی و سیره آن حضرت است و امیدواریم این گونه برنامه ها مورد توجه امام زمان (عج) قرار گیرد.

پایان پیام/ 586